علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

پسر بارانی

علی ده ماه وبیست ودو روزه شد.

1391/10/23 0:14
نویسنده : پدر و مادر
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز

ابتدا پوزش بابت نبودن بی دلیل خود را وبه روز نکردن وب علی از همه خواستاریم .

حس وحال خوبی نداشتیم با شروع دندان در آوردن علی و رفتن من به سر کار همه چیز نظم خودش رو از دست داده حدود 10بار علی رفته دکتر مرتب سرما می خوره وپاهاش زخم میشه گلو درد سرفه بی خوابی وشب بیداری و..........حالا هم که این ویروس سراغش اومده خیلی بد جور بچه شب ها خواب نداره یک هفته است نصف شب میریم بالا خونه مامانی خواب نداریم خدا به مامانی حمیده عوض بده که هروقت من خسته میشم اون پایست .حالا می خواهیم از یزرگ شدنت برات بگم

-شش تا  دندان در اوردی

-روی پاهات وای میسی

-به من میگی حقته به بابا میگی حدن

-وقتی پوشکت رو باز می کنیم با هم می رویم دسشویی و(جیش)می کنی وخودت هم می گی جیش جیش و.......

-برنامه عمو پورنگ خیلی دوست داری

-همه کشو ها از دست شما در عذاب هستن

-علاقه زیادی ب نماز واذان قران داری چون مامانی حمیده از صبح زود شبکه قران می بین تا ظهر

-به صورت خیلی بامزه ای میگی الله اکبر

-هروقت کسی حریفت نمیشه بخوابی با ننو به خواب می روی

-بسیار زیاد من واطرافیان را از دندان بهره مند می سازی

-واگر دستت به موی کسی برسد مشتت را پر از مو میکنی

-برای خودت شکلک در میاوری وشگل موش می شوی

-با شنیدن کلمه زبان فورازبانت را در می آوری

-هرکسی رو دوست داری با بوس محبتت را ابراز می کنی

-کلیه مایعات را با لیوان می خوری

-همچنان سوپ وحریر را درون شیشه می خوری

حالا از خودم براتون بگم

مشغول شناژریزی ساختمان هستیم .یک کم.کم حوصله شده ام و از خودم دست کشیده ام .حوصله هیچ چیز وهیچ کس وهیچ کاری رو ندارم

از خونه بیرون نمی روم وحوصله خرید ووقت خرید را هم ندارم

خدایا کمک کن مرا تا دوباره در زندگیم جاری شوی .

علی دوست دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا(مامان هستی)
23 دی 91 10:31
الهییییی ماشالاااا هزار ماشالااا
پگی مامان رادین خان
23 دی 91 20:54
حمیده جون کم پیدایی خانم. ماشالا به علی اقا که این همه بزرگ و دانا شده.خدا حفظش کنه این که جیششو میفهمه خیلی عالیهههههه .بببببوووووسسسسس
مینا مامی لیانا
24 دی 91 14:00
حمیده نبینم اینطور بی حوصله و دل زده باشی . خدا توی زندگیت جاری کافی یه نگاه به اطرافت بندازی. یه دست به زانوهات بزن و بلند شد و بگو یا علی و توکل کن همه چیز برمی گرده سر جاش.
ماشالله به علی آقای ما با این همه پیشرفت ایشالا که این بیماری هم زودتر تموم بشه و این علی اقای ما خوب و سرحال بشه دوباره


خیلی ممنون عزیزم ایشالله
مریم
25 دی 91 1:27
خدا قوت مامان زرنگ ماشالا به پسر زرنگم بوس بوس
ساراي محمدسجاد اينا
26 دی 91 0:11
سلــــــــــــــــــــــام خواهري... خوبي؟ پاشو برو آرايشگاه... يه دست به سرو صورت و بدن مبارک بکش. بعد يه روسريِ جانانه براي خودت بخر... بعد يه دست جسابي به سر و گوش خونه ت بکش... بعد شام خوشمزه و ناهاراي خوشمزه بپز... کتابا و برنامه هاي مورد علاقه ت رو ببين و بخون... حتما ورزش بکن... و اصلا اصلا اصلا هم از اين حرفا نزن
مامان نیکادل
27 دی 91 12:10
سلام بر دوست خودم ماشالله به گل پسرت که اینقده بزرگ شده خدا حفظش کنه انشالله خدا یه قوت و همت بهت بده تا ازین حال و هوا بیای بیرون
مریم (ماری مامی آنیتا)
1 بهمن 91 3:42
خدا پشت و پناهتون
سمیه (همسر آق حسین)
7 بهمن 91 16:05
سلام حمیده جان خوبی عزیزم من همیشه تو رو به عنوان یه دختر قوی می شناسم و تا حالا همچین حال و هوایی رو ازت سراغ نداشتم امیدوارم این حس خیلی خیلی کوتاه و گذرا باشه نذار موندگار بشه اونوقت دیگه مثل من خیلی سخت میتونی بهش غلبه کنی منم تقریباً از همینجاها شروع شد.واست دعا میکنم خدا خودش بهت کمک کنه و همیشه شاداب و سرحال باشی خواهر;
غزال مامان آرتین
9 بهمن 91 0:56
سلام عزیزم. لطفا تا پایان هفته یک عکس خوشگل از نی نی گلت به ایمیلم بفرست میخوایم یک عکس دسته جمعی از فرشته های اسفند درست کنیم. مرسی دوستم Ghazal_fazli@yahoo.com
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
1 اسفند 91 8:55
تولدت مبارک گل ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد