علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

پسر بارانی

بدون عنوان

1392/4/27 13:21
نویسنده : پدر و مادر
796 بازدید
اشتراک گذاری

چه کیفی داد مامان گلهارو پر پر کردم

 

بابا جون خیلی متشکرم از اینکه برام سه چرخه گرفتید .

مامان جون فکر کردی میزارم از من عکس بگیری هههههههههههههه(من خیلی شیطون وبامزه هستم)

م

این جارفتیم عروسی (آقا نیما)جاتون خالی خیلی جای بقشنگی بود (رزهاوس)

مامانم منم به زور نشونده روی مبل وازسوال وجواب میپرس میخواهد ببین چه جوری میگم (کنترل)ومن در فکر فرار ورهایی هستم  راستی تاریخ این عکس رو بگم 92/4/26

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارای شکوفا
6 مرداد 92 2:38
ای جووووووووووووووووووووووونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مینا مامی لیانا
17 مرداد 92 13:14
ای جونم عزیزمممممممممممم علی جان ماشالله روز به روز خوشگل تر و عزیز تر
مریم
21 مرداد 92 16:49
ای جونم خاله فرار کن تو بغلم الهییییییییییی بوووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد