علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پسر بارانی

پایان 38هفتگی

1390/11/24 23:54
نویسنده : پدر و مادر
719 بازدید
اشتراک گذاری

امیر عزیز امشب دوباره من وبابا  رفتیم پیش دکتر سونو دادم یکم بزرگ تر شده بودی توی این 1هفته وزنت رسیده به 2600گرم دکتر گفت تا اون هفته هم صبر کن تا 9ماه کامل بشه بعد بیا سزارین کنم .

پسر نازنینم چند روز پیش دایی حامد وزندایی اتاق شما رو تزئین کردن دلم برای بیرون رفتن تنگ شده حوصلم داخل خونه سر میره

چند روز بابایی مریض بود سرماخوردگی شدید داشت حالا بهتر شده راستی بابا خواب تو رو دیده میگه خیلی خوشگل بودی چرا بخواب من نمی ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعی کن توی این هفته خوب رشد کنی تادیگه لازم به دستگاه نباشه وسالم سر حال بیارمت خونه کلی برنامه برات دارم

پسر طلا همه سراغتو میگیرن دلشون می خواهد زودتر ببیننت این روزی آخر توی تنگ ماهی خوب لذت ببر

البته گاهی اوقات به صورت عجیبی خودتو تکون می دهی ویه گوشه جمع می کنی که احساس می کنم الان که تنگ بشکن وماهی قشنگ من از تنگ بیاد بیرون

جیگر طلا دوست دارم مواظب خودت باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman nasrin
26 بهمن 90 0:47
be salamti mamne aziz ishalah ke amir arsalan salemo topoli biad too baghalet
سارا و محمدسجاد
28 بهمن 90 12:24
بسلامتي انشالله حميده جان. دعا مي کنم در آرامش کامل بدنيا بياري گلت رو. و سالم و سلامت و راحت باشه جيگرت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد