علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پسر بارانی

لحظه دیدار نزدیک است

1390/11/30 14:18
نویسنده : پدر و مادر
344 بازدید
اشتراک گذاری

در بامداد هر تولد حدیث رفتن است اما نبض زمان همچنان ادامه دارد وکوله باری از خاطرات را بر دوش می کشد

گل پسرم یعنی تا فردا صبح میای توی بغلم وای خدای من عزیزم فردا من روی ماهتو می بینم چه حال عجیبی دارم دوست دارم از خوشحالی جیغ بزنم

فکرشو بکن یک پسر از جنس وخون ورگ وریشه خودت البته نیمه ای از من نیمه ای از بابای مهربان

دیروز صبح من ومامانی رفتیم سونو بعد هم دکتر گفت وزنت زیاد شده 2800گرم شدی نازنین ولی این مایع دورت کم شده که دیگه داره خطرناک میشه و39هفته تموم شده باید سزارین کنیم یه آزمایش 3ماهه سوم بارداری رو نوشت امروز صبح رفتیم بیمارستان میلاد وآزمایش دادم بعد از ظهر باید جواب بگیرم وبعد نشون دکتر بدهیم تا فردا صبح انشالله دیگه به دنیا میایی .

خوشگل پسر تا فردا مواظب من وخودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحرمامان آمیتیس
11 اسفند 90 2:43
سلام عزیییزم به سلامتی مسافرکوچولوت رسید؟عکس هاشوبزارببینیم این فرشته رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد