علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پسر بارانی

علی جان زیر باران محبت بارانی شو

1391/1/25 21:26
نویسنده : پدر و مادر
780 بازدید
اشتراک گذاری

بوی نم. بوی خاک .بوی گل بنفشه باغچه هم از باران است .وچه زیباست باران. نه رنگ دارد ونه بوی.پس چگونه این همه رنگ قشنگی وبوی تازگی میدهد کاملا"شبیه توست با اینکه نمی توانی حرف بزنی نمی توانی از پس وظایف شخصیت بر بیایی ولی چه زیبایی .زیبایی چون گوهر ومروارید از طرف معبود یکتا وبی همتا وهر گاه هدیه از طرف پروردگارم به من میرسد خیلی پرعظمت وبزرگ تر والاتر از آن است که در تفکر من است. وبیشتر از لیاقت وشایستگی من است.

پسرم تو هم بعد مادر وپدر وهمسرم که در دنیا تنها دارایی وسرمایه من هستند یک نعمت الهی هستی که خداوند به من هدیه داده.و از درگاه خداوند خواستارم تا بتوانم از عهد این مسئولیت به لطف ومرحمتش با سر بلندی وسرافرازی جهت تربیت وتعلم وتعیین مسیر تکامل همراه بصیرت وفکر روشن بر بیایم .اگرچه تونیز در این را به اندازه من مسئول هستی که این کار تنها با همکاری شما به نتیجه خواهد رسید.

علی جان امروز باران می بارید ومن عاشق بوی بارانم مخصوصا"باران بهار که انگار طراوت خاصی دارد.

دلم می خواهد همچون باران که همه جارا می شوید دلم از این همه .....شسته شود وبا فکر آزاد زندگی کنم برایم دعا کن.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساراي محمدسجاد
26 فروردین 91 17:30
ما هم برات دعا مي کنيم خالههههههه خوب ببيني و با بوي باران زندگي کني صلوات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد