علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

پسر بارانی

یک کم حرف

1391/2/9 14:24
نویسنده : پدر و مادر
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ٧٠روزه من امیدوارم که در این مدت کوتاه که در کنار هم بودیم از ما راضی باشی .خیلی زود این دوره نوزادی گذشت .جالب این بود با این که من تا حالا تجربه مادری نداشتم ولی خوب از پس این مسئولیت بر آمدم البته ناگفته نماند که به کمک مامانی حمیده  بود .حالا چند روزی که رفتن مسافرت جاشون خیلی خالی دلم براشون تنگ شده .

راستی پسرم شاید این این گهواره ای که مامانی برای تو درست کرده هیچ بچه همسن تو نداشته باشه اون یک ننی دوخته که چوب هاش مال بچگی خود من تو هم خیلی به اون علاقه داری وبه آرامش می رسی وبرای من هم خیلی خوب چون به کارهای منزل می رسم .نازنین پسرم واکس ٢ماهگی رو زدیم شکر خدا مشکلی پیش نیامد .حالا تا ٤ماهگی راحت هستی .یک چکاب هم پیش دکتر طالبیان رفتیم واز رشد شما رضایت داشت .امید وارم خدا هم از ما راضی باشد.یا حق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساراي محمدسجاد
10 اردیبهشت 91 10:50
محمدسجاد هم امروز 66 روووووووووووزش شد...هي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد