علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

پسر بارانی

پسر بارانی از هدف اصلی فاصله نگیر

1391/2/22 23:52
نویسنده : پدر و مادر
344 بازدید
اشتراک گذاری

بارانی من هدف من از نوشتن وساختن وبلاگ این بود که اوقات ای از زندگی که برات تکرار نمی شود رو بیان کنم مثل نوزادی وکودکی همیشه خودم از مادروپدرم میپرسم من کوچیک بودم چیکار می کردم چه شکلی بودم و.........و

ولی مثل اینکه دارم از هدف اصلی فاصله میگیرم .پسرم تو الان 80روز از عمرت گذشته یاد گرفت ای بخندی گریه کنی شیر بخوری چهره ها رو بشناسی وبا افراد ی که تازه میبینی غریبی کنی 

شبها ساعت 12می خوابی وساعت 4الی 5از خواب بیدار میشه سرویس میشی ودوبار به خواب می روی

روز ها گاهی پیش مامانی حمیده هستی تا من بعضی از کار هامو انجام بدهم راستی مامانی از سفر اومد وچند تا سوغاتی برات اورده بودودلشون خیلی برات تنگ شده بود

کلی از لباس هات کوچیکت شده شاید چند بار بیشتر نپوشیده باشی ولی خوب چاره ای نیست باید کنار بزاریم

3ماه دیگه مرخصی من تموم می شود باید یک فکر درست وحسابی بکنیم برای نگهداری شما .

یا حق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدسجاد سارااينا
20 اردیبهشت 91 1:24
ايول... هدف من از اين کار شکوفايي محمدسجاد بود و هست ... اميدوارم بشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد