علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

پسر بارانی

تو عشق من هستی

1391/4/16 0:41
نویسنده : پدر و مادر
305 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی زود گذشت

نمی دونم از کجا شروع کنم شاید حرف مسخره ای به نظر بیاد ملی دلم می خواهد یک نی نی (یک نوزاد تازه متولد شده) داشته باشم .احساس می کنم روزهای قشنگی زود تمام شد دوست دارم دوباره تجربه کنم .علی توی دنیا هر کار ی که خوش می آید دوست داری تکرار بشه تو هم اون قسمت زندگیم هستی که دلم می خواهد تکرار بشه .البته الان نه شرایطش هست نه  امکانش ولی می نویسم تا یاد باشه چه طرز فکر وعقیده ای داشتم تا چند سال بعد ببینم بازهم روحم به این تازه گی ولطافت وسرشار از عشق وعلاقه به فرزند خواهد بود .دلم می خواهد یه خواهر یا برادر داشته باشی که خیلی با هم تفاوت سنی نداشته باشید.به نظر من نهایتا"3سال هههههههههههه

2هفته است که می رویم نطنز جای خوش آّ ب وهوایی است.دوشنبه این هفته عروسی پسر خاله بابا بود 

یکم به خودم رسیدم بعد هم جای شما خالی رفتیم عروسی وشما در خاله در خدمت بابا حسنی بود ی

البته این 2ساعت عروسی شما خواب بودی

از یادگیری های جدید

1)گوش سمت راستت را بسیار می کشی

2)با سمت راستت را با دست می گیری

3)دستت را می مکی

4)با دهانت پوف می کنی (کف درست می کنی)

5)وقتی دایی حامد برات سوت می زنه با لب هات حالت سوت می گیری ولی سوتی در کار نیست ههههههههه

*امشب نیمه شعبان بود ایشاالله همه حاجت روا شوند مخصوصا اون های که در ذهن من وبابایی به سر می برند*خیال باطلماچ

من عاشق خند هاتم همیشه لبخند بزن بهترین پل ارتباط می باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آق حسین
17 تیر 91 0:18
ماشالله علی مردان خان
سارای محمدسجاد اینا
18 تیر 91 11:43
وای خدایا حمیده گفتیاااا منم بچه ی نو میخام. سایز 0 تا 3 ماه. بعد از این سایز، انگار به روال طبیعی رشد میفتن!
مامان نیکادل
19 تیر 91 0:37
نمیدونم این چه حس و حالیه که مخصوصا روزای اول بعد از زایمان داره اتفاقا امروز داشتم به همون روزا فکر میکردم لحظه های ناب ناب. ماشالله به علی کوچولو و خواهر یا داداش آینده اش!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد