علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پسر بارانی

مادرانه

1391/4/25 19:07
نویسنده : پدر و مادر
333 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگی مادر فرزند اوست

دوست دارم پسر ام به خاطر همه خوبی ها وپاکی ها دوست دارم

پروردگارا چگونه این همه نعمت را شکر گویم

هر شب که خوابت می کنم در آغوشم خودت را جمع می کنی وانقدر به من نزدیک می شوی لحظه لذت بخشی است تا به خواب می روی همچنان با دست موهایت را نوازش می کنم وعطر موی سرت وای خیلی زیباست خدایا به هرکس که دلش فرزند می خواهد عطا فرما تا این لذت ها رو بچشد

می توانی چند قدم بر داری البته به وسیله روروک با تشویق زیاد آفرین آفرین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
25 تیر 91 23:00
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مهدوي
26 تیر 91 11:46
سلام مامان علي كوچولو . مرسي از عكساي قشنگ علي جون .دلم هم برا علي جون هم برا شما يه ذره شده .راستي قراره بريم خونه زهره ، خبرت ميدم روزشو
مامان سونیا
28 تیر 91 11:52
هزار ماشاالله به این گل پسر قند عسل خدا حفظش کنه براتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد