علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پسر بارانی

شب های سرنوشت

1391/5/19 14:20
نویسنده : پدر و مادر
378 بازدید
اشتراک گذاری

شب های در طول سال هست که مخصوص گرفتن حاجت می باشد ولی این شب های که می خواهم برات بگم فرق  می کنی این شب ها شب نیست بلکه به روشنی روز شفاف ودرخشان که اگه این شب ها نبود ما شیعیان برای توبه وبخشش وطلب آمورزش دستمان کوتاه بود

هر کسی که شیعه علی می شود ومحب ویار ودل داده راه این بزرگ وار می گردد

در این شب های عزیز محبان به در گاه خداوند رفته ومعصومین وبزرگان را واسطه می کنند تا خداوند از گناهان آنها چشم بپوشد ودر سال جاری سرنوشت خوبی را برای انها رقم بزند

من هم به احیا رفتم وکلی خواسته مادی ومعنوی کردم

از جمله خواسته ها

1)سلامتی کلیه اعضای خانواده

2)آرامش در زندگی

3)قرب هر چه بیشتر به خدا

وکلی هم تشکر بابت هدیه های که سال قبل به من داده بود و......

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 مرداد 91 2:48
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر / یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . . در مناجات شبانه شبهای قدر التماس دعا دارم.)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد