علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

پسر بارانی

نظرات (4)

مبین فرفری
8 دی 90 19:24
سلام عزیزم مواظب خودت باش چه لباسهای قشنگی ولی چرا انقدر شیشه شیر گرفتید
lمامان نسرين
10 دی 90 9:36
سلام عزيزم مرسي كه به وبلاگ پسرم سر زدي و نظر دادي .چقدر سيسموني پسملت نازه مباركش باشه .من و شما با هميم ني ني هامون تو اسفند به دنيا ميان .تو كلوپ فرشته هاي اسفند هم ميايي ؟
lمامان سانی
11 دی 90 16:37
سلام خانومی. ممنون که به ما سر زدین.اویدوارم نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد.من لینکتون کردم شما هم لینکم کنین که یادتون نره خبر بدین ورود شاهزادتونو
مامان شروین
27 مرداد 91 13:52
حمیده جان.پیشنهاد میکنم عکسهای گل پسر رو از طریق اپلود سنتر نینی وبلاگ اپ کنی.اینطوری همیشه قابل مشاهده است. من الان عکسهای پسری رو نمیتونم ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد