علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پسر بارانی

مثل بابا مهربان باش

1390/11/1 21:16
نویسنده : پدر و مادر
378 بازدید
اشتراک گذاری

امیر ارسلان عزیز پسر ناز دوست داشتنی من امشب 8ماه که شما توی دل من هستی وروز به روز بزرگتر میشی.امشب می خواهم یک حرفای باهم بزنیم که شاید تا حالا به هیچ کی نگفتم حتی به بابا جون .عزیزم می خواهم برات از بابات بگم از کسی که بعد از 3سال زندگی مشترک هر روز بیشتر به این موضوع آگاه می شم که خدا خیلی در حق من وتو محبت کرده که همچین همسر وبابایی رو قسمت ما کرده .همسری که نجابت ومهربانی وسخاوت وصبر وفداکاری وگذشت وخیلی از صفاتی که قابل وصف نیست در او وجود داره .من در این 3سال در کنارش به آرامش رسیدم ودوست دارم تو هم از بابا همین خصوصیات رو یاد بگیری ودر آینده باعث افتخار وسرافرازی من وبابا باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرمان
30 دی 90 23:17
سارا
10 بهمن 90 14:49
سلام القاء صفات يکي از کارهايي ست که مادر ها در دوران بارداري مي تونن در بچه هاشون صورت بدن. ايجوري صفات رو بهشون منتقل مي کنند. موفق باشي
سمیه
12 بهمن 90 14:34
خیلی با حال بود کلی خندیدیم مخصوصاً قسمت "مثل بابا مهربان باش"
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد