علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

پسر بارانی

85روزگی علی

1391/2/25 16:42
نویسنده : پدر و مادر
275 بازدید
اشتراک گذاری

امروز علی 85روزه شدای خیلی خیلی خیلی دوست دارم چون 1ساعت که تنهات میزارم کلی دلم برات تنگ میشه .حال خوب تو فرق من وبابا با دیگر ان رو متوجه می شوی .دیشب من وتو بابایی رفتیم پیاده روی برای اینکه یک کم لاغر بشیم ولی به پارک که رسیدیم بابا دوتا بستنی شکلاتی گرفت واز لاغری خبری نبود .قرار هر شب بریم (چی میشه ها ههههههههههههههههه)کلی .......

مامانی همیشه به من میگفت بچه ها چادر ماماناشونو دوست دارن من حالا خوب به این نکته رسیدم هر وقت که خوابت میاد این چادرمنو بغل می کنی کلی با دستات فشار میدی وبه خواب میری وکلی خواب طولانی تری داری .

تصمیم گرفتم حداقل تا 3ماه اینده رو سر کار نروم وخوب از حس مادری استفاده کنم .وای نمی دونی چه حالی میده وقتی میبرمت حمام انقدر دوست داری که نگو نپرس .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزال
25 اردیبهشت 91 18:20
ببخشید اون عروسک سمت راستیه که خیلی خوشگله و از کجا خریدین؟!!!!!! قربون علی جون برم که از همه عروسکا هم خوشگلتره. بووووووووس
مامان هستی
26 اردیبهشت 91 12:02
وااااااااای قربونش برم اون عکس لختش چقدر نااااااااااااااااز شده بوووووس
ساراي محمدسجاد اينا
27 اردیبهشت 91 10:44
واي حميده جيگره منه علي... هزار ماشالله
مامان نسرین
31 اردیبهشت 91 0:47
مبارکه 85 روزگی علی جون بووووووووووووس
مامان نیکادل
1 خرداد 91 13:58
هزار ماشالله به این گل پسر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد