علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

پسر بارانی

یکم تجربه (شاید)

1391/3/14 21:34
نویسنده : پدر و مادر
309 بازدید
اشتراک گذاری

علی آقای من

گل پسر من

خوشگل پسر من

و

...

یکم تجربه نشون داده که یک وقتای تو زندگی باید دور یک  دسته از ادم ها که اطرافش هست خط قرمز کشید .شاید برای مدتی کوتاه وشاید برای همیشه .دلیل این خط قرمز بسیاری از موارد هست:مثل تاثیر منفی وراه نامناسب زندگی وحدر رفتن بهترین اوقات زندگی ونداشتن رفتار مناسب و......که تشخیص این دلیل به خود شخص بر می گردد البته من یقین دارم که علی من درست اندیشه می کند وتصمیم میگیرد.

ولی گاهی ناخواسته با افرادی سر کار داریم که نمی توانیم خط قرمز بکشیم وفاصله بگیرم وتوان اصلاح آن ها را نداریم وآنها سال ها وماه ها به این شکل زندگی کرده اند پس باید به ارتباط با انها ادامه دهیم

اینجاست که مسئله پیچیده می شود وبسیاری از بهران های خانواده در این مسئله پیدا می شود .

پدرت به راحتی با این مسئله کنار امده وراه حل خوبی دارد ومن هم در این چند سال که با اوبوده ام این شکل از زندگی را یاد گرفته ام .او معتقد هست برای خودت زندگی کن .نگذار دیگران راه حل برایت فراهم کنند تا خواسته وناخواسته باعث گمراهیت شوند.

عزیزم فردا روز پدر هست

به نظر من تو بهترین هدیه از طرف من برای پدرت هستی

ههههههههههههماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ما(من و گاهی بابا)
16 خرداد 91 12:27
امسال ما هم روز مادر و پدر داشتیم ! حس قشنگیه
مامان نسرین
16 خرداد 91 13:35
عزیزم شما میشی 19 یه غلط داری هدر نه حدر امنظورت و دقیق بگو دیگه یعنی مادر شوهر و خواهر شوهر ؟هههههه
سارا مامان محمدسجاد
16 خرداد 91 22:54
اتفاقا منم محمدسجاد رو هدیه دادم به پدرش
ساراي محمدسجاد اينا
22 خرداد 91 0:43
حميدهههههههههه بيا و نوشتن کن که دوست ميدارم قلمت رو
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 16:48
هدیه ای به این زیبایی واقعا باید خداروشکر کرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد