علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

پسر بارانی

نظرات (7)

مامان آوينا
3 مهر 91 8:37
وايييييييييي خدا قربون اين عروسك ناززززززززززززززززز برم من هزار ماشاا...
مینا مامی لیانا
3 مهر 91 12:47
مبارک باشه علی آقا 7 ماهگیت چقدرم خوشتیپ...چقدرم عکسات قشنگه
غزال مامان آرتین
3 مهر 91 19:43
من قربون خنده های شیرینت بشم عشقممممممممم. من نمیدونم مامانت چه اصراری داره لباس دخترونه تنت کنه !حمیدههههههههههههههه!!!! نکن اینکارو! پسرت بسکه خوشگله همینجوریش مثل دختراست تو هم لباس دخترونه میپوشونیش دیگه همه فکر میکنن دختره و خواستگاری میکنن ازش ها! از ما گفتن بود .ههههههههه ببوسش
مریم
5 مهر 91 14:14
تو را با نام آهو می شناسند رضای حضرت هو می شناسند تمام رعیت ملک عظیمت به نام شاه خوشرو می شناسند ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک
مامان آرشینا
7 مهر 91 12:11
الهی خاله فدات شه ایشالا همیشه بخندی گلم .هزار ماشالا.دندونات مبارکه
مهسا(مامان هستی)
8 مهر 91 20:43
عزیییییییییییییییییییییز خالهههه ماشالااااااااااااا قربون اوو لپای گل انداختت بشم من واااای دندونتم مباااااااارک
آق عمو
7 آبان 91 13:34
قربون علی عمو برم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد