علیعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

پسر بارانی

ماه گذشته وماه جاری

1391/7/5 23:45
نویسنده : پدر و مادر
437 بازدید
اشتراک گذاری

علی زرنگ وباهوش من

هفت ماهگی اتفاقات زیادی رخ داد 2تا دندان در اوردی برای اولین بار دددددددگفتی برای اولین بار به سمت عقب حرکت کردی بدون کمک وبرای مدت طولانی قادر به نشستن شدی

وامروز هم یاد گرفته ای به سمت جلو حرکت کنی وبعد خودت بلند میشوی ومی نشینی

با سرکار رفتن من وقت برای بازی کردن کم داریم ولی از ساعت 3تا 11شب که به خواب می روی غیر از 3ساعت که خواب هستی مشغول بازی وتغذیه هستی

2هفته ای می شود عصاره گوشت درست می کنم خیلی استقبال کرده ای وشب ها هم حریر وفرنی برای فردا صبح آماده می کنم .

کم کم زندگی دارد به آرامش قبلی می رسد اوضاع کار هم خوب شده هرروز که از سرکار می آیم وقتی در اتاق را باز می کنم لبریز وسرشار از بوسه های شما وشوق وخنده ات می گردم واین تمام خستگی مرا می گیرد .البته 1هفته اول حسابی بعد از ظهر اذیت می کردی نمی خوابیدی ولثه هایت درد می کرد ولی حالا شکر خدا خیلی بهتر شده ای .

قرار اون هفته بریم پا بوس امام رضا خدایا در این روزهای برکت ورحمت حاجت دل همه مسلمانان جهان را عطا فرما وشفا وعاقب بخیری نصیب ما وهمه مسلمانان بگردان.

دیشب داشتم با خودم فکر می کردم اگه یک شب بخوابیم وصبح بیدار نشیم چی میشه وای وای وای ......

خدایا به فریادمون برس وحاجت دلم را عطا کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ساراي شکوفا
6 مهر 91 14:59
خيلي عاليه که سختي ها به آسوني تبديل ميشه... چقد خوب... مبارک باشه همه ي کاراي اولين هاي علي جونِ خاله...
مامان پگاه
8 مهر 91 10:20
مبارک باشهههههههههه علی کوچولو دیگه مرد شدیا خالهههههه
مامان نیکادل
9 مهر 91 20:06
آفرین به این کاکل زری بووووووووس
منصوره مامان ماهان
10 مهر 91 0:24
ماشالله هزار ماشالله حمیده پسرت خیلی خوشمله. مثل دختر ها ناز داره هاااااااا. فداش بشم با اون چشمهای قشنگش . بوسسسسسسسسس. راستی منو تو دوستات اد کن دیگههههههههههههههه گریههههه
زهرا مامان سها
16 مهر 91 11:47
سلام ماشالله علی اقا داره مرد میشه ها خدا بهت ببخشه خسته کار هم نباشی
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:43
سلام حمیده جون علی خوشگلم آدرس جدید وبلاگ لیانا : http://ourrealdream.persianblog.ir/
زهرا مامان صدرا
21 مهر 91 19:54
سلام حمیده جونم ماشاله به این گل دختریببخشید گل پسری از بسسسسسسسسسسس ناز داره مثل دخملاسسسس
ساراي
29 مهر 91 20:54
سلام حميده جون چطوري؟ هستي؟نيستي؟ من نيستم خبر بده از خودت خواهر
مینا مامی لیانا
3 آبان 91 16:50
سلاممممممممم حمیده کجایی ؟؟!!! دلم براتون تنگ شده
پری
5 آبان 91 12:29
ماشاا... !!!!! خیلی زیباست!!! بسیاربسیارزیباست پسرتون.... ماشاا... ماشاا....هفت قل هو الله...
مریم
5 آبان 91 20:37
سلام حمیده چرا پست جدید نذاشتی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بارانی می باشد